Thursday, September 22, 2011

Bet tas dziedzerītis /// That little gland

Daudzos ierakstos esot jaušama vilšanās. Šis tad arī tāds vilšanās ieraksts mazliet.
^^^^^
I was told quite a lot of this blog's posts contain dissappointment. This one will be one of those then, sort of.

mums ar kaķīšiem bija ļoti mīlīgas attiecības /// my cats and I had a greatly friendly relationship
kaķīši ir tik mīļi! /// die Katzen sind so lieb! /// the cats are so sweet!
kad viņi stiepa pretī savus vaidziņus, es domāju: "Cik mīļš kaķītis!" /// when they put their cheeks to mine I thought: "What a lovely cat!"
kaķīt! /// kitty!
"kaķīšiem vaidziņos ir tāds dziedzerītis, ar kuru viņi iezīmē savu teritoriju", vienreiz pateica Lāsma /// "there's a tiny gland in cat's cheek which they use for marking their territory," Lasma once said
man nepatika tas, ko es uzzināju /// I didn't like what I got to know
dziedzerītis. man vairs nelikās tik mīļi, kad viņi vērsa pret mani savu vaigu, es domāju par to dziedzerīti /// That little gland. When I saw a cat's cheek approaching me, I always recalled the tiny gland in it.

"Jocīgi gan, ka Tu to nezināji, es gan to jau pavisam sen izlasīju, un man tika aiztaupīta vilšanās", apmēram tā teica Lāsma /// "It's strange you didn't know it before. I'd read about it long time ago, therefore I don't have to be disappointed," Lasma told me something like that.
kaķītis ir tik mīļš!...bet tas dziedzerītis... /// the cat is so sweet!...but that tiny gland...


Mēģināju pierunāt Likiju - balto kaķi - man pagatavot pastiņu. "Likij, nu uztaisi man, lūdzu, pastiņu!" Viņš atteicās. Paspārdīja savu bļodiņu, lai viņam iedod ēst. Esmu jauka, es viņam iedevu.

^^^^^
I tried to talk Likijs - my white cat - into cooking some pasta for me. "Likij, make me some pasta, pleeease!" He refused. He kicked his bowl to make clear he wants someone to feed him. I'm nice, I gave him his food.

2 comments:

  1. ļoti patīkams ieraksts, patiešām.

    ReplyDelete
  2. to nevar ļoti veiksmīgi pateikt, bet šis bija diezgan uzjautrinoši lasāms.
    [<3]

    ReplyDelete