Sunday, May 8, 2011

Dzīvnieciņi uz mani skatās /// Animals are looking at me

Vispār jau mana specialitāte ir zvēriņu paparazzi, graudaina piezūmošana un izplūdušas kustības, kas lien laukā no kadra, taču kādā izbraucienā ar riteni caur maziem, izstieptiem ciematiem, gar vienu pili uz vēl vienu pili, atklājās, ka esmu sasniegusi jauni pakāpi - zvēriņu portreti. Dzīvnieki labprāt šad tad iepozēja, izlikās, ka uz mani skatās (vismaz radīja tādu izlūziju) un dažreiz tiešām arī vēroja. Es pa ceļam satiku zirdziņus, govis un telēnus, poniju un zirgu, tad ezi, kurš spirinājās spainī, jo mazais rakaris bija iemaldījies dārzā un viņu nesa uz parku, stirniņu (uz šo skatu nobirdināju aizkustinājuma asariņas), aitas un divus pāvus. Ejot pa taciņu uz rozā pili, pretī nāca mazi bērni ar brūni nokrāsotām sejām, un viens no viņiem teica citiem:  "She's probably a teenager." Droši vien visi tēloja kaut kādus zvērus, jo bija Lieldienas.
Un šodien man bija lielisks acu kontakts ar tumši brūnu pūdeļu bēbīti, kurš naski rikšoja un turēja mutē tenisa bumbiņu
^^^^^
Actually my specialty is animal paparazzi, grainy zooming and  smudgy moves that sneak out of the frame, but during a bike trip through tiny, outstretched villages, past one castle to another, it came out that I have reached a new level - animal portraits. The animals gladly posed for pictures from time to time, pretended to look at me (at least they created an illusion) and sometimes they were watching me for real. On my way I met horses, cows and calves, a pony and a horse, then a hedgehog who was kicking in a pail, as the little rascal had been wandered into a garden and was carried to the park, a roe (I shed a few tears of happiness), sheep and two peacocks. And walking down the path to a pink castle little children were coming back form the castle with their faces coloured brown. One of them said to the others: "She's probably a teenager." I guess they have been dressing up as animals, as it was Easter.
And today I had a great eye-contact with a dark brown poodle baby, who was briskly running with tennis ball in his mouth.
idilliska pastorāle ^^^^^ idyllic pastoral
double portrait
Skotijas retumi uzskata mani par diezgan interesantu ^^^^^ Scotland's rarities find me pretty interesting


vairāk ne ^^^^^ not anymore
atkal esmu interesanta ^^^^^ I'm interesting again
skaistuma iemiesojums ^^^^^ absolute beauty
mazs zirdziņš un zirdziņš ^^^^^ little horse and horse
ļoti labs modelis ^^^^^ a very good model
aitas, kas uzvedas kā gājputni ^^^^^ sheep behaving like birds of passage
divi ^^^^^ two

viens ^^^^^ one

neviens ^^^^^ none
she probably is
dubultbritiski ^^^^^ double Brittish

rojāli un dzīvnieciski ^^^^^ royal and animal

2 comments:

  1. Ļoti, ļoti patīk aitas = gājputni! :)
    Bet Tev nemaz nav bail no lielajām govīm, piemēram? Es varētu iedomāties, ka Tev ir :) Man drusku ir :D

    ReplyDelete
  2. mm, sākumā bija, jo viņas diezgan blenza un tā. tad es centīgi domāju, ka viņām vienkārši nav nekā cita, uz ko skatīties, ka govis ir ļoti slinkas, un skotu govīm jābut tikpat laipnām kā skotu cilvēkiem un skotu suņiem.

    ReplyDelete